Poradnik prezentowy NudyNieMa design - część II

przez - grudnia 16, 2015

Oto druga część plakatowego poradnika prezentowego. W pierwszej radziłam, co można kupić do pokoju dziecka, a co mamie i tacie. Jaki plakat wybrać, aby przekazać miłosną wiadomość, a jaki, by kogoś zmotywować do działania. 


Dziś zaczynamy od miłośników zwierząt. Na pewno macie w swym gronie jakiegoś psiarza czy kociarza, któremu można by podarować odpowiedni plakat. No to zapraszam :-)




Jak zauważyliście, sporo tu cytatów. Maniakalnie wyłapuję takie rzeczy skąd się tylko da. Uwielbiam inspirujące cytaty! Znajdziecie więc u mnie ich sporo. Cała kolekcja, na dzień dzisiejszy 23 grafiki. Wśród moich ulubieńców mini-seria inspirowana serialem House of Cards.


Uwielbiam również Sex and the City. Znacie kogoś, kto też lubi i ucieszyłby się z takiego plakatu?


A może macie do obdarowania jakichś orędowników minimalizmu?



Miłośników podróży?


Kogoś, kto ma nowy dom? Przeprowadził się? Urządza mieszkanie? Lubi gotować?






Kogo byście nie chcieli obdarować, kalendarz jest zawsze dobrym pomysłem. W tym roku u mnie minimalistycznie i skandynawsko. Trochę mi brakuje kolorów z kalendarza 2015, ale jakaś odmiana musi być. Macie do wyboru jedną kartę z 12 miesiącami, w formacie 30x40, 50x70 lub 70x100 cm. Albo wersję z osobną kartą na każdy miesiąc, w formacie A3. Zapraszam!  www.nudyniema.pl :-)








Powiązane wpisy

0 komentarze