10 inspirujących profili instagramowych

przez - października 03, 2017

Nie ukrywam, że od Instagramu jestem uzależniona. I to od lat. To moja codzienna dawka inspiracji i uczta dla oczu. Nie da się przemilczeć, że to również pochłaniacz czasu, ale uważam, że plusy ujemne nie przesłaniają plusów dodatnich ;-) więc mojemu uzależnieniu oddaję się z lubością i codziennie. Zapraszam na moje TOP10!


Na "insta" śledzę aktualnie 567 profili. Najmniejszy udział to marki - niektóre z tych, które lubię. Czekam na info o nowościach (dla mnie Instagram to chyba najlepszy kanał komunikacji z klientami), promocjach, podziwiam stylizacje z ulubionymi spódnicami, kolczykami czy dajmy na to - stojakami na rośliny. Natomiast większość moich faworytów to po prostu ludzie: podróżnicy, pasjonaci fotografii, ukochanych miast czy w jakiś sposób inspirujące osobowości. Dziś chcę Wam przedstawić 10 kont, które śledzę od dawna i z którymi łączy mnie solidne uczucie. 


lichipan


Pochodząca z RPA, mieszkająca w Sydney, z wykształcenia architektka Li-Chi. Nie wiem, skąd bierze prawie codziennie tak obłędnie prezentujące się słodkości! Mimo, że sama nie jestem aż taką fanką słodyczy, na te pokazywane przez nią uwielbiam patrzeć! Ale ten profil to również cudne kadry z architekturą.


mydeernl


Profil należący do holenderskiej artystki i założycielki marki My Deer Art Shop, Maaike Koster. Większość jej prac to subtelne akwarele o tematyce botanicznej. Przepiękne! A do tego prezentowane w ciekawych wnętrzach: minimalistycznych, ale z dużą ilością zieleni. Bywam w Holandii, ale niestety nie udało mi się jeszcze odwiedzić sklepu stacjonarnego Maaike w Haarlemie.


konaction


Konrad z Berlina. Robi absolutnie obłędne zdjęcia niemieckiej stolicy, ale nie tylko. Ostatnio zachwycałam się jego zdjęciami z Rotterdamu, który uwielbiam. Ten profil to niesamowite kadry, ciekawa perspektywa, niewiarygodny zmysł obserwacji! Pod jednym ze zdjęć z Berlina znajduje się taki opis: "Still trying to look what's around the corner. The main source of my inspiration is curiosity. New places, new faces. It's easy to get this when you are abroad. At home it's something that you have to pick up again and again, every time you come back. Sometimes you will see your city with a different view, focussing on new ideas. Sometimes you won't see anything at all!". <3

Gdy patrzę na zdjęcia Konrada, marzy mi się, aby włóczyć się godzinami po Warszawie i wyszukiwać podobne kadry.


berlinstagram



Kolejny - i nie ostatni tu - profil berliński. Kto mnie choć trochę zna, wie, że Berlin to moje ukochane miasto, więc chcąc nie chcąc wciąż przeszukuję Instagram w poszukiwaniu kont, które pokażą mi ciekawe miejsca czy kadry, których jeszcze nie znam. 

Profil prowadzi Michael Schulz, który określa się jako "Berlin based traveller with a crush on Asia", dzięki czemu dość często podziwiać tu można też Kuala Lumpur, Singapur czy Bangkok. 


thomas_k


Kolejny Berlińczyk z niesamowitym zmysłem do fotografowania. Specjalizuje się w kadrach z perspektywy żaby, często z odbiciem w kałuży. Mistrz! <3


palomaparrot



Zamęczę Was chyba tymi niemieckimi profilami :-)) Ale co poradzić, że mam tylu niemieckich ulubieńców! Jestem wielką fanką minimalistycznych kompozycji autorstwa Palomy i tyle.


herz.und.blut


Obiecuję, że to ostatni niemiecki profil w tym zestawieniu! Ten należy do Jules Villbrandt, założycielki bloga Herz und Blut. Jules pokazuje piękne wnętrza (nie tylko własnego mieszkania), z elementami vintage i dużą ilością zieleni. 


I na deser profile polskie.

domsli22



Wydaje mi się, że tego profilu nie trzeba specjalnie reklamować - Dominikę z bloga Niech mówią zdjęcia znają chyba wszyscy insta-maniacy :-))) To jedno z najpiękniejszych polskich kont instagramowych! Dominika jest mistrzynią subtelnych i romantycznych kadrów. Jak nikt inny fotografuje kwiaty, biżuterię czy piękne kompozycje z kawą i smakołykami. 


welcome_to_mycoffeeworld


Irena, moja bratnia dusza w niezmierzonej miłości do kawy! Do bólu zazdroszczę jej tego, że pół życia spędza nad Bałtykiem, a drugie pół w najpiękniejszych knajpach Warszawy, Gdyni i Łodzi! No dobra, żartuję, wiem, że robi arcyciekawą jak na kobietę karierę w raczej zmaskulinizowanej branży. Tym większy szacun za czas na bywanie w najbardziej hip-lokalach!


traveliciouspl


Kasi z Travelicious.pl dosłownie zawdzięczam nasze podróże do Andaluzji i Portugalii. Gdy ona dzieli się swoimi kadrami z podróży na Instagramie, ja klikam i kupuje bilety lotnicze. Serio, dokładnie tak było z dwiema naszymi tegorocznymi podróżami! Kasia ma niesamowity dar do wynajdywania absolutnie obłędnych miejsc, a ponadto do ich cudownego fotografowania. Ten profil to inspiracja numer jeden, jeśli chodzi o podróże! 


A teraz z niecierpliwością czekam na Wasze ulubione profile! Kogo obserwujecie i podziwiacie na Instagramie?

Powiązane wpisy

0 komentarze