Nudy nie ma design

przez - listopada 20, 2014

W poprzednim poście opowiedziałam Wam, jak to się stało, że robię to, co robię. Teraz czas na fotorelację ;-)



Bloga trochę zaniedbuję ostatnio, ale to dlatego, że pochłania mnie całkowicie projektowanie i rysowanie nowych plakatów. Nie przypuszczałam, że aż tak mnie to wciągnie! Ale mam tyle pomysłów! Gdybym mogła, siedziałabym non stop przy komputerze. Ale po kilku takich dniach stwierdzam, że nie czuję się potem dobrze. Głowa jest "rozkręcona" jak po intensywnym dniu w korpo, słowo daję! :-) Staram się więc dzielić czas na pracę kreatywną przed ekranem i inne aktywności, już bardziej fizyczne. Pamiętacie przecież, że kocham Ewę, nie? ;-) Poza tym gospodarstwo domowe też wymaga ogarnięcia.

Pomyślałam, że pokażę Wam też tutaj, co mam. Nie wszyscy zaglądacie może codziennie na mojego fejsbuka, nie wszyscy jesteście regularnie na DaWandzie (a tam dostępne są aktualnie wszystkie moje plakaty, niektóre nawet w promocji!). Tak więc parę słów i zdjęć tego, co tworzę. Mikołajki i gwiazdka tuż tuż, więc zapraszam :-) Tym bardziej, że do końca listopada plakaty zamawiane przez e-mail są w cenach promocyjnych - tak, tak! Jak by co, piszcie: nudyniema@gmail.com 

Pierwsza kolekcja to Quotes, czyli cytaty, które kiedyś wpadły mi w oko. Proste typograficzne plakaty to idealny minimalistyczny dodatek do wnętrza.



W przygotowaniu są kolejne, tak więc stay tuned :-)

W międzyczasie fantastyczna Mommy draws narysowała dla mnie serię pięknych personalizowanych plakatów do pokoju dziecięcego. Słodkich, ale nie przesłodzonych. Uwielbiam je! To jeden przykładowy:


Bardzo lubię też moją autorską kolekcję Words. Znowu minimalistyczna typografia.




Rośnie też kolekcja Cities. Jakie europejskie miasto jest Waszym ulubionym?


Rozrasta się również seria, którą roboczo nazwałam Words of wisdom. Są tu różne mądrości, mniej i bardziej poważne. Wygląda na to, że ta nazwa zostanie, gdyż już funkcjonuje dobrze na DaWandzie.  



I moje dzisiejsze dzieło. Jeszcze nigdzie nie pokazywane, więc jesteście pierwsi. Ja jestem zakochana w tym plakacie! :-)


Jeśli chcecie widzieć, co wrzucam prawie codziennie do oferty, możecie obserwować mnie na facebooku, Instagramie oraz DaWandzie. Wkrótce będę miała przyzwoitą stronę www, to wszystko stanie się prostsze ;-) Buziak! :-*

Powiązane wpisy

0 komentarze