Jaki jest Twój must have?

przez - listopada 13, 2013


Czytam na jednym z modowych portali: „Czapka z pomponem to tegoroczny must have w szafie każdego fashonisty. Uwielbiają ją zarówno młodzi, jak i ci starsi, noszą osoby pełne energii i świeżości. Ten gadżet z pewnością wyróżnia z tłumu i jednocześnie podkreśla osobisty styl.”

Yeah, to coś dla mnie! Za fashionistę się w prawdzie nie uważam, ale styl osobisty podkreślać trzeba i z tłumu wyróżnić się też. Akurat to nie jest trudne, jak się mieszka na wsi, ale co tam. Must have to must have, tak??  

Robię ja wczoraj zakupy w Lidlu, patrzę: czapki z pomponem! I to w moich  ulubionych kolorach: szara i musztardowa. I to po 23 zeta! Biorę obie!

Potem jadę do Fashion House (taki outlet pod W-wą). Rozglądam się za prezentami, bo w tym roku (jak w każdym poprzednim z resztą) mam solenne postanowienie temat ten załatwić w listopadzie. Potrzebuję też zimowe spodnie dla Niny i ciepłą kurtkę dla Mili, więc do sklepów z dzieciowymi ciuchami też zaglądam.

I patrz: spodnie zimowe ciepłe i piękne przecenione z 85,90 na 39,90. Do tej pory nie widziałam żadnych poniżej stówy! Cena normalnie jak w SH. Biorę! Oby nie były za małe na młodą. Nie są – jak się okazuje w domu.

Powiem tak: nie raz puściłam dużą kasę, by odziać siebie i dzieci. Ale nie cieszy to tak, jak upolowanie czegoś za rozsądny pieniądz. Dlatego zaglądam do SH i nie przesadzę, jak powiem, że może nie większość, ale spora część najfajniejszych ciuchów dziewczyn pochodzi właśnie ze szmateksu.


Poniżej foto wczorajszych zdobyczy. Z filtrem. Może się już znudziliście, ale co zrobić. Lubię fotki z filtrem. Poza tym jakoś średnio z tą energią i świeżością u mnie ostatnio. Blada jestem, mejkapu mi się nie chce robić, więc bez filtra by było jeszcze gorzej. Believe me. 







Powiązane wpisy

0 komentarze