poniedziałek, 1 lipca 2013

Aaaaa, piszę bloga!

Jeszcze dokładnie nie wiem, o czym ten blog będzie....
Bo napisać, że o życiu - to przecież zbyt banalne.

Coś o mnie? Jestem mamą. No proszę - to napisałam jako pierwsze. 
Czyli to mnie głównie definiuje? Hmm, może od kiedy nią jestem - tak...

OK, więc jestem mamą dwóch cudownych dziewczyn. Zakochaną w nich bez pamięci.
No i w ich tacie też.

Jestem uciekinierką z korporacji. Dziesięć lat w fabryce wystarczy. 
Dzieci to dobry pretekst, żeby uciec.

Aha, i jestem uciekinierką z miasta. Przeprowadzka na wieś to najlepsza decyzja mojego życia.

Tak więc to będzie o moim slow życiu na wsi, będą refleksje, jakie mam, obserwując moje rosnące dzieci, naturę, ludzi, ładne przedmioty, wydarzenia. Trochę o podróżach. Będzie też trochę obrazków, bo bez aparatu (lub przynajmniej iphona) się nie ruszam.

Zobaczymy, o czym będzie...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj Siostrzyczko!

Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!!!
Życzę, aby nie zabrakło Ci inwencji i samozaparcia.

Braciszek

Nudy nie ma pisze...

Hej Braciszku, dziękuję i zachęcam do czytania! :)

Ceramikarnia; Malarnia pisze...

Przejrzałam Twojego bloga i przyznam, że bardzo fajnie się go czyta, wciąga, a to duży plus. Zachęcam mocno do dalszego pisania. I gratuluję porzucenia korporacji :)Ja mam nadzieję, że kiedyś również porzucę swoją pracę zawodową i zajmę się tym co mnie pasjonuje :). Poza tym bardzo mi się podoba, że obiektywnie piszesz o rodzicielstwie i pewnych wyrzeczeniach z tym związanych, choć sama mamą jeszcze nie jestem. Pozdrawiam ciepło.

Nudy nie ma pisze...

Dzięki za miłe słowa i zachęcam do dalszego czytania :)